pátek 1. března 2013

Out of time

Na sobě mám kombinaci, kterou jsem na sebe nasoukala ve spěchu, ale nakonec se mi docela líbí. Vážně neustále něco nestíhám, je to asi můj nejhorší zlozvyk. Jestli mě někde potkáte, je velká pravděpodobnost, že poběžím:
  1. na dopravní prostředek
  2. do školy
  3. do práce
  4. na schůzku
  5. kamkoliv jinam :D
Máte to někdo podobně, nebo chronicky nestíhám jen já ?


I´m wearing an outfit that I put on in a hurry but finally I really like it. Seriously I always run out of time - perhaps it´s my biggest vice. If you see me anywhere there is big probability that I will run:

  1. to get bus, tram or plane
  2. to school
  3. to work
  4. to meeting
  5. anywhere else :D
Does anybody have it the same or is it just me?










Mango pants, Second hand blouse and belt, Lindex coat, H&M bag, Mixer boots



5 komentářů:

  1. ta čepice je úžasná :) máš moc hezký blog, přidala jsem se mezi tvoje čtenářky :) ráda bych tě pozvala ke mě na giveaway o matující vyrovnávací krém od lavery :) onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ta kabelka a tričko se mi vůbec nelíbí :-( Vypadají hrozně levně. Jinak čapka je skvělá!

    www.pavlina-javurkova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. já chci tu čepku...odkud je? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. čepička je z bižuterie Cocco tuším, měli i jiné barvy,ale já je nějak propásla :/

      Vymazat