pondělí 25. března 2013

Wellington boots

Taky máte někdy pocit, že se fotíte na nevhodných místech, paranoidně sledujete pána ze Security a jen se blíží, už zvedáte kotvy ? :D Musím říct, že u mě se to rychle zlepšuje a pokud mě někdo vyloženě nevyzve, tak fotíme dál. Tenhle outfit patřil k jednomu prosněženému dni, kdy bylo venku opravdu mokro, proto ty gumáky a k nim doplňky v akcentech modré a zelené.


Do you sometimes have the strange feeling when you are taking photos in some inappropriate places? You are getting paranoid and when the security guy is comming your way you are immediately lifting anchor and flee like a coward? :D I must say that I'm going to be more sure in this situations and I continue in taking pictures until somebody kicks us out. This outfit belonged to a snowy day when there was plenty of water outside so I was great time to put on my wellington boots and accessories with blue and green tint.











vintage sweater, Calzedonia push up leggins, vintage coat, C&A scarf, Baťa boots, H&M  hat, I am earrings

3 komentáře:

  1. Moc pěkné! ty náušnice jsou perfektní! A mě se stalo jen jednou, že nám sekuriťák řekl, že se tu nesmí fotit. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty naušnice jsou překásné :) jsem nová čtenářka, doufám že se staviš i ke mě :)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat