úterý 19. března 2013

Scarf

Šála ! Je opravdu skvělá, mohli jste ji zaregistrovat už u jiných blogerek, taky jsem ji ulovila ve slevě a jsem za ni ráda. Zahřeje, doladí.  

PS : na poslední fotce v pozadí má nejoblíbenější Právnická :)

Scarf! It's really wonderful. You could have seen it among other blogs. I caught it in sale and I love it. It keeps you warm and looks pretty.

PS: On the last photo you can see my favourite Law faculty :)












vintage sweater, Calzedonia leggins, C&A jacket and scarf, Topshop shoes, Claires glasses, H&M bag

9 komentářů:

  1. love the scarf but I adore your haircut

    kisses

    Romantique Obsession

    OdpovědětVymazat
  2. Wow.... loved your style.... will definitely try that biker chic look sometime....... do visit my blog sometime!!!!

    http://www.secretsofmissdaydreamer.blogspot.in

    XOXO

    Manali

    OdpovědětVymazat
  3. proboha mej trochu soudnost. vetsina tvyho obleceni tvymu telu fakt nelichoti. nerikam, ze ses kvdovijak tlusta, ale tohle ti fakt neslusi. akorat tim zvyraznujes svoje nedostatky, zbytecne ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý anonyme ( mimochodem nikdy nepochopím lidi, kteří se za tohle schovávají) určitě máš aspoň trochu pravdu, moc dobře vím, že některé věci nejsou úplně ok k mojí postavě, ale přestala jsem to kdovíjak řešit. Ráda bych podotkla, že si odpouštím docela dost věcí kvůli postavě, ale některé si mi prostě líbí tak, že si je vezmu i přesto. Komu se to nelíbí a pohoršuje jej to, ať si..... mi neleze na blog :)

      Vymazat
  4. WOW you are so sexy in leather!!!!

    OdpovědětVymazat