sobota 16. března 2013

Nobody is perfect

Každý člověk má něco, co by na sobě změnil, nebo alespoň vylepšil. Já nejsem výjimka a tak samozřejmě řeším postavu, zuby, pleť, křivé ručičky atd. Ale jednu věc už jsem dávno řešit přestala. Máte možnost vidět na fotkách, že když se rozdávaly velké odstávající uši, byla jsem první v řadě. Děti jsou kruté a tak na základní škole a gymnáziu nebyla nouze o přezdívky. S přibývajícím věkem a rozumem mi ale přestaly vadit a začala jsem se jim taky smát. V posledním stádiu dělám vtípky sama a říkám, že mám tendenci lítat do teplých krajin, mávat na rozloučenou, že chytám i HBO. Přátelům už to ani nepřijde a já si občas udělám i culík, pohledy ostatních mě nevzrušují. Taky máte něco zvláštního, s čím jste se smířili, nebo jste si z toho udělali přednost?

PS: Fotky byly pořízeny kvůli soutěži u Niky, nevyhrála jsem, ale alespoň jsem letos provětrala Conversky.

Everybody has something that he or she would like to change about theirselves or at least fix it. I'm not an exception in this case. Actually I deal with my figure, teeth, my skin, crooked hands etc. But there is one thing that I stopped thinking about long time ago. You can see on my photos that when there was a garage sale with big standing ears I shopped more than others. Children are cruel so at elementary and high school I had no lack of funny names. But during the time when I grew and hopefully got some wisdom I realized that I'm okay with those jokes and I started to laugh to myself. The last stage is that I'm often doing jokes by myself and I say that I tend to fly overseas, wave goodbye and catch HBO. My friends are okay with my ears and sometimes I even make a ponytail - I simply ignore weird views of folks. Do you also have something special or weird and you made it your advantage?

PS: Photos has been taken to compete in Niky's contest - I didn't win - at least I took my Converse to fresh air.






Next sweater, H&M skirt and earrings,  Converse shoes, vintage bag, C&A leather jacket

1 komentář: