čtvrtek 21. února 2013

Mickey on my head

Taky už mě ta zima přestává bavit, a tak si ji zpříjemňuji barvami. Nemám nějaké hranice, co se nakupování týče, a proto na mě můžete vidět čepici z dětského oddělení H&M. Mám tak malou hlavu, že mi stačí velikost 4 až 8 let :D. Nebojím se zajít ani do pánského oddělení, alespoň mám zaručenou originalitu. A když už jsme u těch barev, s červenou rtěnkou se cítím dobře, ale z fotek mám pak pocit, že mi více sluší nahé nebo růžové rty. Co vy a barvy v zimě?

I don´t have bounderies in shopping and that´s why you can see beanie, which I bought in children´s department section? I have so small head, that size 4 to 8 years is enough for me :D I´m not afraid of shopping in men´s section, it´s guarantee of originality. Well ... and the colours? I feel good with red lipstick, but I change my opinion,when I looked photos. I prefer nude or pink colour on my lips. And what´s your opinion on colours in winter?










Russel Athl.-sweatshirt, Calzedonia leggins, H&M beanie, bag and wedges, Lindex coat, Casio watch

8 komentářů:

  1. Super outfit, veselé a nápadité, mickey nemá chybu..:)

    OdpovědětVymazat
  2. úžo žůžo kabát a všechno!:)

    OdpovědětVymazat
  3. ten kabát je super a červený ruž sa mi na tebe náhodou páči :) čo sa týka farieb, na zimu volím skôr nude farby, no aj tak som za červenú. tá v kontraste so snehom perfektne vynikne :)

    http://www.charmingdragonfly.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. originálne :)

    http://andrea-magazine.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. super outfit i blog celkově! jsem tvuj novej ctenar ;) oplatis?? :D

    http://dienosaur.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tu kabelku bych vyměnila, jinak pěkný :-)

    www.pavlina-javurkova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat