čtvrtek 28. března 2013

Back to 90´s

Vracím se zpět v čase docela často, vůbec mi nevadí vyjít ven a vypadat jako z Beverly Hills  90210.  Devadesátá byla léta mého dětství a celkově mě berou, a i když většinou kombinuji vintage kousky s věcmi novějšími, tentokrát jsem prostě neodolala a do jednoho předjarního dne, kdy bylo opravdu nádherně, jsem vyrazila ve stylu devadesátek. V záloze jsem měla růžovou čepici a nemůžu se rozhodnout, která vypadla lépe. Co myslíte, růžová nebo bílá? 

I travel back in time really often and I don't mind to go out and look like folks from Beverly Hills 90210.  I was born in 90's - it was the time of my childhood and I like that era. I usually combine vintage clothes with newer ones but during one pre-spring day I dressed myself in the 90's style and went out. I had pink beanie in my bag as an alternative but I can't figure out which looks better. What do you think - pink or white one?










Russel athletic sweatshirt, Levi´s jeans, Armada anorak, Fila sneakers - the whole outfit from Second hand Casio watch

4 komentáře:

  1. Jindy ti tomoc sluší, ale tohle je vážně hrozné :-( Jak vytažená s popelnice.. nechci tě urazit, jen můj názor. Víc ti sluší elegantní oblečení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky názor :) byla jsem na to připravená, že se to většině lidí líbit nebude. Nerada vypadám jako všichni a někdy mám náladu na něco jiného. Před pár lety bych si možná řekla něco podobného :)

      Vymazat
  2. Hey! I love your blog! Im really wondering why dont you have more followers?! You diserve it!!! Great outfit btw!
    Check out our blog as well and let us know if you like!!
    http://outfitandabit.blogspot.gr/

    OdpovědětVymazat