neděle 17. března 2013

Grafity wall

Fotky vznikly doma v Ostravě , kde bych ráda víc fotila. Netrávím tam ale tolik času, jezdím většinou jen na víkend. Vracím se moc ráda. Kvůli rodině, přátelům, mému milému a černé labradoří psici. Doma je doma a když jsem tam málo, chovají se ke mně ještě lépe. Kdo jezdí rád domů a proč?

Photos were taken at home in Ostrava where I'd like to shoot more. Sadly I don't spend there so much time, I usually travel there only for weekends. I love to go to Ostrava because of my family, friends, my honey and my black labrador. Home is home and everybody likes to see me there. Who likes to go home and why?



 Calzedonia tights, Next shorts, vintage sweater and bag, H&M bomber jacket, belt and wedges

2 komentáře:

  1. Wow, další Ostravačka? :D Super.. jinak ti to moc sluší :) Nejvíc se mi líbí t silonky, pro ty si musím skočit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Ty punčocháče už neseženeš, jsou asi dva roky staré, ale v Calzedonii se vždycky najdou nějaké super, pracovala jsem tam, takže mám zásobu :D

      Vymazat