neděle 3. března 2013

Interview


Stále sháním práci a dnes jsem navštívila druhé kolo pohovoru u společnosti H&M. Manažerka pobočky byla opravdu milá, ale ptala se opravdu hodně a dlouho :D. Jsem zvědavá, jestli se ozve. Zatím pořád posílám životopisy, ale nemůžu se zbavit pocitu, že vyhrát ve Sportce by asi byla ta nejlepší varianta. Mimochodem kabelka je další kousek z brněnského sekáče.

I´m still looking for job and today absolve the next round of interview in H&M company. Store manager was really nice, but she asked a lot :D I´m curious, if she will call. Anyway I still continue with sending CVs, but I can´t get rid of the feeling, that winning in lottery would be the best possibility. By the way the bag is the next piece from Brno´s vintage shop.








Lindex shirt and coat, H&M skirt and beanie, high boots, David Jones bag and Trussardi vest -Vintage shop

10 komentářů:

  1. Woow , Krásný outfit ! Krásné fotky ! krásná blogerka ! Tleskám ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, taky máš krásné fotky, už tě sleduju :)

      Vymazat
  2. Ahoj, moc pěkný outfit i celý blog!SUper!
    Jsem tvůj nový čtenář!
    Podívej se i ke mě, je tam zrovna giveaway o psaníčko :) Good luck with blog! :) Nina
    http://newayofashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. nejhezčí sukně! hledáš brigádu nebo práci na plný úvazek? (taky uvažuju o H&M totiž)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky :) na půl úvazek nebo brigádu, musíš ale přes jejich webovky, tady jsou volná místa :) - http://career.hm.com/content/hmcareer/cs_cz/findjob.html

      Vymazat
    2. jojo já vím, ale asi to budu řešit až po maturitě i když právě v Ostravě někoho potřebují na poloviční úvazek. Asi bych to ale ty 2měsíce do maturity nezvládala..

      Vymazat
  4. Good luck with the interview! I feel you sis.

    -Jenna
    http://mybalanceandinspiration.blogspot.fi/

    OdpovědětVymazat
  5. Držím palce :) a sluší ti to :)
    ráda bych tě pozvala na mou giveaway :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Úplně s tebou souhlasím. Tyhle nepříjemnosti spojené s hledáním práce už jsem také absolvovala a jsem si jistá, že mě v dohledné době čekají znovu.:-( Držím ti palce. Zrovna jsem narazila na tvůj blog a moc se mi tu líbí. Tak máš tedy asi novou čtenářku.;-)

    OdpovědětVymazat