pondělí 1. dubna 2013

New in

Jen rychlovka o tom, co je u mě nového. Vyfotila jsem jen pár věcí, protože jsem za poslední dny vykoupila v H&M všechny doplňky za 30 Kč, přišlo mi několik balíčků z Votočvohoz a nakupovala jsem v sekáčích. Jsem asi nejhorší konzument kterého znám,  ale poslední dobou se aspoň snažím vyhnout kosmetice, kterou nevyužiju a kupuju si jen osvědčenou klasiku. Taky se neumíte kontrolovat při nakupování ?

Just a quick post about stuff I have NEW IN. I made just a few photos, but I shopped a lot during past days. I think I bought every accesories for 30 Kč that H&M had in stores. I also got few packages from Votočvohoz and obviously I was shopping in second hands. I guess that I'm the biggest consumer ever, but in last few weeks I try to avoid cosmetics that I don't desperately need and by only classical ones that I've already tried sometimes. Are you able to control yourselves during shopping trips or are you shopaholic like me?

 náušnice H&M + náhrdelník z Votoč od nejšikovnější slečny
earrings H&M + necklace made by jacqueline


 pásek do pasu z SH Textile House + vintage řetěz z mamčiných zásob (je a byla stejný maniak jako já)
 vintage belt from Textile House + vintage mum´s chain (she is the same maniac )

kalhoty H&M + brož Votoč + taška Votoč od té samé slečny (vyrábí krásné šperky a najdete ji TADY)
pants H&M + vintage brooch + textile bag from jacqueline (her jewels-> HERE )

7 komentářů:

  1. boží náhrdelník a kalhoty, to bych brala hned:)))

    OdpovědětVymazat
  2. ohh that necklace in the first photo.. love it!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné věci! Ten náhrdelník je fakt překrásný! A já bych taky nejradši nakupovala v sekáčích, ale tady u nás v Plzni žádný dobrý nejsou.

    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
  4. Gorgeous blog dear, love the pictures and outfits too!!

    www.plogstyle.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ten náhrdelník,je vážně skvělý,smím se zeptat od jaké slečny je?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klikni na TADY pod poslední fotkou, přesměruje tě to na votoč :)

      Vymazat