úterý 5. listopadu 2013

Positive future

Tak další várka fotek aneb hipster jde na poštu s balíčky votočvohoz. Ani na těchto fotkách nebyla nálada dobrá a jako milovníku vintage věcí mě rozveselila až umolousaná ponožka .Někdy mi k radosti a úsměvu stačí opravdu málo, no to byste mě museli znát :D (a vědět jaké jsem pako).Oblékám se podle nálady, takže je jasné, že ve velkých starých a pánských věcech mám potřebu se schovat a nebýt středem pozornosti. V posledních dnech jsem mnohem pozitivnější, usměvavější a veselejší a tak čekejte něco víc než homeless style :)









vintage sweater, Next jacket, Zara jeans, C&A beanie, Nike sneakers

2 komentáře:

  1. Podľa mňa ti to náhodou pristane, tiež si občas vyrazím takto, ako si to nazvala "homlesácky" :D

    Stray Alley

    OdpovědětVymazat
  2. super fotky a ta ponožka je totálne skvelá :D

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat