pondělí 7. října 2013

Without words

Dnes jen fotky, bolí mě srdíčko, ale to přejde...

Just a several pics today, my heart is broken, but shit happens...











second hand shirt and  black sweater, Zara shorts, Lindex sweater, Topshop shoes, H&M bag, Iam necklace

11 komentářů:

  1. máš skvělou rtěnku, dokonalé obočí a perfektní vlasy a prostě ten outfit je také super!!

    OdpovědětVymazat
  2. Danny Rose mi prostě nesedla, když se dívám na její blog, tak je to jen snůška fotek, které jsou sice vyfoceny kvalitním foťákem a jsou dobře upraveny, ale obsah mi přijde prázdný (co se tedy týká přímo jejich osobních fotek. Fotky ostatních věcí se mi líbí a jsou opravdu pěkné.) Jeden outfit rozmazaný do 4 fotek? Pane bože k čemu? Stačí jedna celková fotka, pak možná ještě jedna další, pokud je na outfitu nějaký zajímavý detail a konec. Nemusí to být nafocené ze všech stran milionkrát. Ty sama máš podle mě mnohem zajímavější blog i outfity než ona a i když mi trochu vadí, že to máš taky vyfocené hodněkrát, tak tvůj styl mi sedí mnohem víc než její a je asi tisíckrát zajímavější. Myslím, že ona se obléká v podstatě dost obyčejně, i přesto, že takhle oblečenou holku potkáš málokdy. Není na tom nic zajímavého, rozhodně ne tolik, aby se kvůli toho zakládal blog, na kterém je asi 2% textu a zbytek fotky (a přitom bych řekla, že blog má být spíš o psaní). Mám pocit, že módní blog by měl buď představovat nové trendy v módě a nebo něco opravdu extra, nějaký zajímavý styl, který se jen tak nevidí a stojí za to ho zdokumentovat. Jak by to vypadalo, kdyby si každá holka založila blog o tom, co nosí? Bylo by to pořád dokola a dokola. Já přímo nějaké oblíbené blogy nemám, baví mě články spíš o názorech člověka a zajímavých postřezích, které čtu na různých stránkách. Fotky mám ráda taky, ale měly by být spíš jako doplněk článku... prostě nejsem ten typ "prohlížím fotky", ale typ "radši čtu" :)
    Jinak tyhle fotky mi přijdou celkem povedené, máš super tašku a dobře ti sedí odstín rtěnky, celkově to vypadá dost zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, já to beru, vím, že jde o názor. no já zas radši koukám na obrázky, které jsou třeba jen stroze popsané :)

      Vymazat
  3. skvely outfit a co sa mi teda este viac paci je tvoja vizaz, nefotis nieco aj profi? Lebo si viem tvoju tvar predstavit na nejakej titulke! Krasne, mladistve a trendy! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé děkuji moc :) profi opravdu nefotím, myslím, že fotografové by ze mě vyrostli :D ale jsem moc ráda za kompliment, občas se fotky vydaří :D

      Vymazat
  4. slusi, ta 1. fotka je krasna x

    PS: Pripoj se do giveaway o printic fotky na mem blogu:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/11/printic-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat