středa 20. listopadu 2013

Punk´s not dead !

Všude kolem samé kostky, kára a tartan. Já jsem taky trochu podlehla a tentokrát jsem šla do punkova. Opět jsem si užívala zvídavé a třeba i pohoršené pohledy :D Ano, přiznávám se, vyžívám se v tom :)
Mám tolik nových bot, šál, kabátků a vůbec všeho. Jen je pro lenochoda, jako jsem já, hrozně těžké něco nafotit před setměním. Ale budu se snažit vycházet z nory ještě za světla a nechávat se zvěčňovat na krásných místech, kterých Praha poskytuje celou řadu.








Nike sweatshirt, vintage skirt, C&A leather jacket, Pull and Bear bag, H&M wedges

3 komentáře:

  1. Dobry vecer Mayo :). Boty jsou taky super. Je tajne, odkud? Dekuji za info.
    Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobré ráno, boty jsou z H&M kupované ale minulý rok. Tuším, že už nejsou k sehnání, ale nějaké podobné se určitě v obchodech najdou :)

      Vymazat
  2. tak to jsou hustý boty :O líbí se mi! :)

    OdpovědětVymazat