pondělí 27. května 2013

Anti-Crysis pack

 V Levných Knihách jsem narazila na antikrizový balíček, který jsem tam nemohla nechat, už z toho důvodu, že mi začíná zkouškové a já v tomhle období nedokážu zachovávat pozitivní mysl. A tak je dobře mít na očích pár věcí, které štěstí a pozitivní myšlení symbolizují.


In Cheap Books I ran into Anti-Crysis pack which I couldn't let there because my school exam period starts this time and I'm not able to think positive. It's always good to have few things that symbolize luck, happiness and positive thinking.








7 komentářů:

  1. Ježiš, to je pěkný!:-D To by se mi zrovna teď taky hodilo.:-)

    OdpovědětVymazat
  2. To bych taky potřebovala, už kvůli tomu nadcházejícímu zkouškovému! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Rozkošné, super nápad, myslím, že by ho ocenili v celé EU :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  4. Bomba ! :DD

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. ten je super Evi, potřebovala bych !! :-D

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. It is so important to give yourself a bit of luck and the feeling you are good! Like the items very much!

    Lots of Love, SAMOROUS

    OdpovědětVymazat