pátek 17. května 2013

Hair post

Ne a ne se zbavit fialového nádechu na vlasech, který se měl smýt za nějakých dvacet umytí. Občas mám potřebu změny a tentokrát to opět odnesly vlasy, i když jen fialovým přelivem. Od svých patnácti let už jsem měla na vlasech kde co, ale vždy se ráda vracím k mé přirozené hnědé. Taky jsem učinila jednu změnu v oblasti péče o vlasy, začala jsem používat přírodní šampon bez silikonů a zdá se mi, že jsem vlasům ulehčila. Začínám teď víc a víc přemýšlet nad složením kosmetiky, kterou používám. A jak jste na tom vy? Nevadí vám chemie, nebo věříte v návrat k přírodě?


No! I simply cannot get rid of purple tint in my hair - it should have been gone after twenty shower-baths. Sometimes I have to change myself and this time the victim was my hair - again! Since I was 15 I tried almost everything but finally I always return to my natural brown colour. Also I made a decision in hair care - I started to use shampoo without silicons and I think that my hair are healthier now. I start to think about ingredients of cosmetics I use. And you? Are you OK with chemicals in cosmetics or do you believe in natural stuff?









H&M pants, Nike T-shirt, vintage jacket, Converse sneakers, Lindex necklace

3 komentáře:

  1. tady máš ty vlasy krásné!:))

    OdpovědětVymazat
  2. Máš krásne vlásky :3

    + Pozývam Ťa k sebe na giveaway :) ↓
    http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/05/giveaway-with-oasap.html

    OdpovědětVymazat