pátek 19. dubna 2013

Barefoot


Znáte to, když si vyčítáte, že jste něco měli udělat a neudělali to? Já si tentokrát neoblepila paty, když jsem vyrazila v nových lodičkách. Nejspíš si teď klepete na čelo, ale já už jsem prostě delší dobu v nových botech  s holou nohou nešla, a tak jsem úplně zapomněla, co to obnáší. Prvních pár minut jsem si připadala jako hvězda a další hodiny jen trpěla bolestí a čistila boty. Lodičky jsou skoro zničené a po neuvěřitelném utrpení jsem se rozhodla je sundat a jít prostě na boso. Bylo to osvobuzující, občas bolavé a rozhodně špinavé :D


Are you familiar with the feeling that you have when you have to do something and you don't? This time I didn't patch my feet when I went out in my new heels. Perhaps you thing that I'm a fool but I haven't put on new shoes without socks for a long time so I forgot what it causes. For a few minutes I felt like a star and for next hours I was just dying in pain and cleaning my shoes. Heels were almost destroyed and after hours of unbelievable suffering I decided to take them off and continue barefoot. It was liberating, sometimes painful but definitely DIRTY! :D







Calzedonia push up leggins, H&M top, Lindex bomber jacket and sunglasses, votočvohoz necklace

11 komentářů:

  1. Bezvadná bunda! :] Jaktože tě neznám :O? Narazila jsem na tvůj blog na votočvohozu a asi se přidávám ke čtenářům, protože se mi tvůj styl vážně líbí :]

    Zvu tě na giveaway o hodinky na krk. Dnes je poslední možnost se připojit :).
    http://talktomymoustache.blogspot.cz/2013/04/elin-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoji, to nevím, jaktože mě neznáš, no já tě taky ještě neznám :D ale hned to napravím !

      Vymazat
  2. Behem dvou minut jsem se do tveho blogu zamilovala..:) vyborne kombinace, super barvy proste bombááá...jen tak dal a bude z tebe mega hvezda....:)

    OdpovědětVymazat
  3. boží bunda! a kabelka, ty se zase máš!:)))

    OdpovědětVymazat
  4. krásné fotky a ta bunda je úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krása, veľmi sa mi páči outfit! Pristane Ti to ;)

    http://margifashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Mám to úplně stejně :D Vždycky to podcením a řeknu si, že to je dobrý a pak týden nemůžu obout normální boty :/
    http://merydecay.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. nádherné barvy, kabelka ani nemluvím, okamžitě tě začínám sledovat!!:)

    OdpovědětVymazat
  8. Nové boty bolí, no... taky občas zapomenu nebo si ty paty zalepím špatně (níž nebo výš než kde dřou). Takže soucítím (já už ty své letos rozedřené měla). Hezká bunda. Veronika

    OdpovědětVymazat