sobota 9. února 2013

Next H&M is here!

Taky nechápete, jak se tyhle firmy můžou uživit, když mají po Praze už x prodejen a otevírají další a další v době ne-příznivé? Další prodejna H&M přibude na Andělu a já už poslala životopis, abych zjistila, jaké má tak velká firma podmínky pro zaměstnance a případně se připojila k jejich týmu. Sleva se přece vždycky hodí :D Ani nevím, kde jinde než v obchodě s oblečením bych měla jako student pracovat. Vždyť já tak ráda plavu v hadrech jako strýček Skrblík ve svých penězích a oni mi za to ještě zaplatí! Jaká je vaše vysněná pracovní pozice?

I don´t understand the way how this big companies can get by because they already have X other branches all over the city and they open one after another in this inconvinient time of crisis? Another H&M branch will be opened soon at famous prague quarter called Angel and I´ve already sent my CV to find out working conditions in this big international companies. Perhaps I will join their team. Staff benefits like discounts are always welcomed :D Honestly I can´t figure out any better student job than working in clothing store. I love swimming in clothes like Scroodge McDuck in his coins and they will reward me for it! And what is yours dream job?





Only t-shirt, H&M skirt, coat, wedges, bag and scarf


10 komentářů:

  1. S tím H&M to taky nechápu :)) Dáš pak vědět, jak si dopadla? :)
    Moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  2. Uvidíme, kolik tam bude chodit lidí a jestli zůstane i v OC Nový Smíchov naproti. Zatím se mi neozvali, ale uvidíme, určitě se se zážitkem podělím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super blog! Nechceš se vzájemně sledovat?:)

    Vik Ladyla

    OdpovědětVymazat
  4. I really love the bag!:) Great blog and hope to keep in touch! :)

    xx pauline
    classycroissant.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. v H&M pracuje můj známý a on moc spokojen není,prý je to někdy náročné
    ale třeba tě to bude bavit!
    máš nádherné boty a ještě hezčí blog takže jsem se hned stala tvým čtenářem!!

    OdpovědětVymazat
  6. tie topánky sú bombové!

    prosím pozri si aj môj blog :)
    http://andrea-magazine.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. můj bože!!! to je geniální! strašně ti to sluší..nejlepší co jsem za dnešek viděla(a že jsem toho prošla)...ta taška! a sukně! ach..
    zúčastni se GA u mě na blogu:)

    OdpovědětVymazat
  8. Tuhle kabelku miluju :)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Tu kabelku mám taky jen ve vínové :-) Je super!

    www.pavlina-javurkova.blogspot.com

    Pavlína

    OdpovědětVymazat