čtvrtek 29. srpna 2013

The Address Idea

Tak jsem si pořídila jedny do deštivých dní sice už v červnu, ale na fotky jsem zapomněla a teď je vhodná doba gumáčky zase provětrat. Určitě znáte obchůdek The Address Idea, kde najdete super vintage kousky, botky od Jefreyho a spoustu holinek nízkých i vysokých. Shop má neopakovatelnou atmosféru a to i díky stylovým prodávajícím. Personál je moc milý a ochotný a tak se nebojte třeba jen nakouknout :)

PS: mám nízkou variantu se stříbrnými cvočky, určitě se tady někdy objeví .


So I bought one for rainy days, already in June, but I forgot these pictures and nowadays it's going to be a good time to ventilate wellington boots again. I'm sure you know the shop The Address Idea where you can find great vintage pieces, Jefrey's shoes and a lot of low and high boots. Shop has a unique atmosphere - also thanks to the stylish sellers. The staff is very nice and helpful, so do not be afraid to give a look :)

PS: I have low ones with silver studs, they'll appear as soon as possible.





6 komentářů:

  1. Mayi, nenašla jsem na Tebe email, ale mrkni na tento odkaz, Tvůj blog se mi líbí a tak jsem Tě nominovala, takže máš u mě připravených 10 otázeček, těším se na odpovědi ;)

    http://seethrucloset.blogspot.cz/2013/09/liebster-blog-award.html

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Maruško, četla jsem Tvé předchozí články a moc mile si mě překvapila. Ale hlavně s Tebou v těch názorech souhlasím. Jsem totiž taky z Ostravy. Tvůj styl se mi moc líbí, myslím si, že jsi moc inspirativní a kreativní člověk. Již delší dobu se věnuji focení a tak jsem se chtěla zeptat, jestli bys někdy nechtěla nafotit nějaké fotky, až třeba budeš v Ostravě nebo klidně i v Praze (ráda cestuji). Četla jsem, že si neměla fotografa a tak, takže Ty bys měla fotky a já bych si rozšířila portfolio :) Moc se mi líbí, jak dokážeš pracovat s výrazem. Promiň, že to píši sem, nikde jsem nenašla Tvůj a-mail. Budu ráda, když odepíšeš na blogmijacek@gmail.com . Měj se hezky, s pozdravem Mija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, mě se předtím nezobrazila ikonka gmailu, promiň! :)

      Vymazat
  3. Ahoj, prosímtě mohla bych se tě zeptat na velikost holínek? :) jestli ti sedí velikost jako máš u normálních bot. díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoji, já mám normálně klasickou 40 a gumáky mám taky tak, není to kdovíjak pohodlná obuv, v mokrých dnech se ovšem nesmírně hodí.

      Vymazat