pondělí 19. srpna 2013

Lady in blue

 Konečně zase v Praze. Čím déle tu jsem, tím více se zde cítím jako doma. Prodlužování ve slovech sice moc nechytám a za to jsem ráda, ale na druhou stranu si tady nemusím připadat jako exot. V Ostravě se mi stávají různé nepříjemné příhody jen díky tomu, že mám na sobě něco jiného než háčkované kozačky a riflovou mini. No co už, musím si zvykat. Opravdu se kvůli tomu nebudu oblékat do všech neonových barev světa, jejichž kombinace letos evidentně frčí. A proto si v Praze klidně dám na krk náhrdelník z provazu na závěsy a vůbec mě to netrápí, ba co víc, ani nikoho okolo. Mějte krásný den a oblékejte si, co se vám líbí a nad nechápavými pohledy jen mávejte rukou :)

Finally, again in Prague. The longer I'm here, the more I feel at home here. I'm not into extending words in rhetoric but on the other hand I don't have to feel like an exotic here. In Ostrava - strange experiences happen to me sometimes just because I wear something that differs from eastern summer hits - crocheted boots and denim mini. Whatever, I have to get used to it. Really I won't wear all neon colours of the world to be "in". That is the main reason why I easily put on necklace made from rope that is used to tie curtains. I like outfits like that, I don't care what other people think about me - in Prague you don't feel uncomfortable. Have a nice day, wear what you like and just wave your hands if other people will look strange on you :)









no name shop t shirt, Zara skirt, DIY necklace, Converse sneakers, Mango bag, New Look phone clutch, DKNY watch

Žádné komentáře:

Okomentovat