pondělí 28. ledna 2013

Glassy look

Naprosto zbožňuji lesklé a průhledné věci, tenhle outfit je tak studený jako dnešní den, který jsem opět využila k nakupování. Takže se můžete těšit na dvě nové čepice, šálu a pásek :) Jsem teď ale trošku ve finanční tísni a chtělo by to novou práci. Nějaký tip ?

I really love glossy and transparent things, this outfit is as cold as today´s weather, which I used for shopping again. You can look forward to two new caps, scarf and a belt :) My financial situation is not so good and I desperately need new job. Any ideas ?










 svetr/sweater, kabelka/bag-second hand, kalhoty/trousers, korále/beads-H&M, křivák/jacket-C&A, boty/shoes-Topshop, hodinky/watches-Casio







6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji moc, Vendy Š :D

      Vymazat
    2. Dnes jsem tě málem nepoznala :-) moooooooc slušelo :-) víc fotek :-D

      Vymazat
  2. Zatím nejlepší Look. Sluší moc, jdeš na to lišácky! :-P :)

    OdpovědětVymazat
  3. ty kalhoty jsou dokonalý. jak dlouho je máš? budu doufat že krátce a ještě je seženu, protože je nutně potřebuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám je sice ze slev, ale ještě dnes jsem viděla pár kousků na Václaváku, tak zajdi kuknout. Kup to byl ale super :)

      Vymazat