středa 30. ledna 2013

Eccentric

Vyšla jsem si v nové čepici a hned jsem byla středem pozornosti. Baví mě, když se lidé dívají, otáčejí, šuškají. Jen se pořád divím, že ani v Praze nejsou lidé na extravaganci zvyklí. A já naopak už jiná být neumím, nemám zájem vypadat jako všichni. Moje šéfová mi řekla, že jsem kontroverzní...vlastně jsem se ani neurazila, potěšilo mě, že jsem jedinečná a nezapadám úplně všude :) Lišíte se rádi ?

I went out in new cap and I was immediately in center of attention. I enjoy when people watch me, turn over  and whisper. I only wonder, that people in Prague aren´t used to extravagance. I am eccentric and I don't want to be ordinary. My boss told me, that I'm controvesial... Actually it didn't insult me, I was very pleased that I'm uniqe and don't fit anywhere :) Do you like to be different?





leggins-Calzedonia, shirt-M&S, jumper, oversize coat-Second hand, bag-Tchibo, shoes-Topshop, collar jewel-H&M, cap-no name bijou

3 komentáře:

  1. ooo ten "collar jewel" je luxusní!!!
    L.

    OdpovědětVymazat
  2. Čepice se mi nelíbí, ale máš moc krásně namalované oči :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji :) a ty jak koukám máš kalhoty z haemka, které tak nutně potřebuju :D

    OdpovědětVymazat