středa 7. května 2014

Sunshine

Opět zveřejňuji fotky skoro dva měsíce po focení, jsem hrozná a lepší to nejspíše nebude. Asi jste si všimli, že mě nebaví se jen tak postavit mezi popelnice a fotit outfity, prostě mám ráda méně příspěvků, zato kvalitních. I za cenu toho, že uvidíte jen minimální část mého šatníku, budu přispívat maximálně jednou za týden. Užijte si zamračené, přesto slunečné fotky. 

PS: V reálu mám většinou pusu od ucha k uchu :)


















Baťa shoes, Calzedonia tights, Topshop shorts, Zara top, second hand coat, H&M clutch, DKNY watch

12 komentářů:

  1. No máš to luxusní! Fotky i styl. :)
    Zvlášť mě zaujala ta košile a šortky.
    A příště s úsměvem... :D
    Ela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujííí, máš super blog, hned jsem se připojila :)

      Vymazat
  2. aj ja sa volám Maja Lišková :D sranda
    si supeeer prečo som ťa doteraz nepoznala ?!
    topánky sú najlepšie, a máš super nohy
    :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je mi náhodička :D děkujííí moc... za nohy může maminka :D jinak máš taky super blog :)

      Vymazat
  3. Krásný outfit a máš pěknou štíhlou postavu! :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. skvelý outfit :)

    inak pozývam ťa na giveaway o dva druhy náušnic budem rada ak sa zapojiš pokiaľ nemáš zaujem prepáč, že otravujem :) http://fashion-paradis.blogspot.sk/2014/05/giveaway-earring.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  5. Ty kratasy jsou skvělé! Přesně takové už delší dobu sháním. Krásné fotky a moc Ti to na nich sluší.

    www.thetasteofviolet.com

    OdpovědětVymazat
  6. Lepší dva měsíce, než vůbec, byla by to hrozná škoda, fotky jsou geniální!!! <3

    OdpovědětVymazat